čtvrtek 28. června 2018

Déšť

     Dnešní deštivé počasí nám vykouzlilo tu pravou atmosféru k tomu, aby jsme si přečetli knihu Mileny Lukešové "Holčička a déšť", kterou provázejí něžné celostránkové ilustrace Jana Kudláčka. 


     Děti si po přečtení nakreslily obrázek; duhu, barevného šnečka, někdo i holčičku v dešti, která nejdříve procházela prázdnou ulicí  a toužila někoho potkat ... až potkala déšť, se kterým si zahrála na schovávanou, viděla dovádějící zvířátka a zažila barevnou podívanou ...


Zazpívali jsme si:

"Prší, prší ..."

Ťuká, ťuká deštík, na široký deštník,
ťuká, ťuká prstíkem, kdo je pod tím deštníkem?
"To jsem já, panenka, točí se mi sukénka, 
nechci tebe kapičko, já mám raději sluníčko."

     Děti vybarvovaly omalovánku "deštník", relaxovaly při poslechu zvuku deště, bouřky, potoka a zpěvu ptáků, které poznávaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat